تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک؛ حضور آثار 2عکاس گیلانی در نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک؛ حضور آثار 2عکاس گیلانی در نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی

Shokohi
Alireza
27 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
اسامی عکاسان حاضر در نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک در حالی اعلام شد که آثار دو عکاس گیلانی برای حضور در این نمایشگاه پذیرفته شده است.          

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از ایران تئاتر، هیئت داوران بخش عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک متشکل از بهروز غریب‌پور، اختر تاجیک و سیف‌الله صمدیان، بعد از بررسی‌های انجام شده ۶۷ قطعه عکس از ۲۹ عکاس را برای شرکت در نمایشگاه عکس این جشنواره انتخاب کردند.

 بر اساس این گزارش و در میان  اسامی عکاسان حاضر در نمایشگاه، فاطمه جهانشیری با عکس نمایش «مان» از رشت و محمدصادق عباسی با عکس نمایش‌های «تصعید» و «مده‌آ» از فومن در میان عکاسان منتخب جشنواره حضور دارند.

 هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان دهم تا هفدهم اسفند سال جاری و با بهره گیری از امکانات فضای مجازی برگزار می‌شود

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید