تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان: بیش از هزار هنرمند گیلانی هنرکارت دریافت کردند صدور و ارسال هنرکارت رایگان است

مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان: بیش از هزار هنرمند گیلانی هنرکارت دریافت کردند صدور و ارسال هنرکارت رایگان است

Shokohi
Alireza
06 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان با بیان اینکه تاکنون هزار و ۸۴ هنرمند استان هنرکارت دریافت کردند، تأکید کرد: صدور و ارسال هنرکارت رایگان است.                

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سجاد کوچک‌نژاد اظهار کرد: یکی از بزرگ‌‌ترین خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطای هنر کارت به هنرمندان از طریق صندوق اعتباری هنر است.

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تا کنون ۱۳ مرحله توزیع هنر کارت در این استان انجام شده و هزار و ۸۴ هنرمند گیلانی کارت خود را دریافت کرده‌اند، افزود: تا پایان این مراحل، حدود ۲ هزار هنرمند گیلانی عضو صندوق اعتباری هنر، هنرکارت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از این تعداد با مراجعه حضوری به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، کارت خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: مابقی هنرکارت‌ها نیز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها تحویل هنرمندان شده است.

کوچک‌نژاد با بیان اینکه هنر کارت علاوه بر کارت شناسایی، یک کارت هوشمند تحت شبکه بانکی است ‏که بانک آینده پشتیبانی این کارت‌‌ها را برعهده دارد، گفت: تمام خدمات ارائه شده به هنرمندان از این تاریخ به بعد از طریق هنرکارت‌ها ارائه می‌شود که قابل استفاده در کارتخوان مغازه‌ها، عابر بانک‌ها و... می‌باشد.

رییس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: هنرمندانی که پروفایل آنها در سامانه صندوق اعتباری هنر ناقص است باید پروفایل خود را تکمیل تا هنرکارت دریافت و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به قابلیت‌های هنرکارت افزود: نسبت به دیگر کارت‌های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت‌های اعتباری دارد زیرا علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می‌شود و همه خدمات بیمه‌ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می‌پذیرد.

کوچک‌نژاد اضافه کرد: هنرمندان پس از دریافت هنر کارت، شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده به شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ پیامک کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان در حفظ و نگهداری هنرکارت دقت کنند، چون صدور مجدد آن مشمول پروسه زمان‌بر و هزینه ۲۰۰ هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده خواهد بود.

مسئول صندوق اعتباری هنر گیلان در ادامه از اعضای صندوق خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص صدور هنرکارت را صرفاً از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر پیگیری و از هرگونه اقدام در خصوص ثبت‌نام هنرکارت یا پرداخت وجه در مبادی ارتباطی غیر از درگاه‌های اختصاصی اعلام شده از سوی صندوق جداً خودداری نمایند.

کوچک‌نژاد تأکید کرد: ارسال هنرکارت رایگان است و هیچ گونه وجهی در خصوص ارسال هنرکارت از اعضا دریافت نمی‌شود، همچنین صندوق اعتباری هنر برای صدور و ارسال هنرکارت هزینه‌ای از اعضا دریافت نمی‌کند.

چگونگی پیگیری سوالات و مشکلات احتمالی مربوط به هنرکارت

وی اضافه کرد: شرکت هنرکارت بنیان ایرانیان به‌منظور پاسخگویی به ابهامات و سوالات در خصوص هنرکارت، پیگیری مشکلات احتمالی اعضا در فرایند ثبت‌نام و دریافت خدمات، اقدام به طراحی فرم پشتیبانی و پیگیری نموده است.

کوچک‌نژاد تصریح کرد: اعضای محترم صندوق از این پس می‌توانند سوالات و درخواست‌های خود را از طریق تکمیل فرم پشتیبانی و پیگیری به آدرس http://honar.cards/Support/Ticket با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید تا در اسرع وقت، موارد بررسی و پاسخ مناسب ارائه شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید