تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در پی برگزاری مجمع عمومی و انتخابات؛ هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان مشخص شد

در پی برگزاری مجمع عمومی و انتخابات؛ هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان مشخص شد

Shokohi
Alireza
06 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استانی در سطح کشور پس از کرمانشاه در گیلان برگزار شد و هیئت مدیره و بازرسان این اتحادیه مشخص شدند.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مجمع عمومی و انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان، روز گذشته (سه‌شنبه، پنجم اسفندماه) با حضور ۳۲ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت از ۴۶ مؤسسه صاحب رأی و نظر استان، اعم از دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «حمیدرضا شیخ‌ویسی» نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی از مدیران قرآنی استان همراه بود، هر کدام از کاندیداها در فرصتی کوتاه، به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

در ادامه پس از انجام رأی‌گیری، به‌ترتیب امیرحجت مرادی با ۳۲ رأی، محمدرضا طالبی با ۲۶ رأی، فاطمه نظیفی با ۲۲ رأی، محدثه بلوکی با ۱۹ رأی و زهرا رضایی با ۱۶ رأی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مریم حسین‌زاده با ۲۷ رأی، رقیه کریم‌پور با ۲۴ رأی و ربابه کریمی با ۱۸ رأی به عنوان عضو اصلی هیئت بازرس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان برای مدت سه سال انتخاب شدند.

همچنین حسین عزتی، محمد منزوی و سیدرضا قوامی به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره و سیده هاجر طباطبایی به‌عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب شدند.

یادآور می‌شود، نخستین جلسه هیئت مدیره انتخابی، هفته آینده برگزار و درباره تعیین مدیرعامل، رئیس و نایب‌رئیس هیئت مدیره و منشی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

رونمایی از کتاب «قرآن کریم، کتاب انقلاب» نوشته استاد «یامین یحیی‌پور کومله» مدیر عامل موسسه فجر نور املش که توسط انتشارات مبین به چاپ رسیده است، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در پایان این برنامه، تعدادی از فعالان قرآنی موسسات قرآن و عترت استان گیلان که در ایام دهه مبارک فجر امسال تلاش نمودند، تجلیل شدند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید