تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اجرای طرح زمستانه کتاب در گیلان آغاز شد

اجرای طرح زمستانه کتاب در گیلان آغاز شد

Shokohi
Alireza
09 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای طرح زمستانه کتاب با مشارکت ۳۱ کتابفروشی در استان خبر داد.            
به گزارش هنر گیلان  فیروز فاضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۹ کتابفروشی در استان و ۱۲ کتابفروشی در شهرستان ها به طرح یادشده پیوسته اند؛ سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «زمستانه کتاب۹۹» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir  قابل مشاهده است.
فاضلی بیان کرد: خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را  با یارانه ۲۵درصدی  بخرند.
وی ادامه داد: کتاب های آموزشی،کمک آموزشی ،افست،فاقد شماره شابک ،دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند ،مشمول طرح نمی شوند.
فاضلی با اشاره به این که  ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود تصریح کرد:مدیریت رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی است.
وی یادآور شد: اجرای طرح کشوری پائیزه کتاب امسال موجب شد تا گیلان بر اساس میزان تعداد کتاب های فروخته شده رتبه ششم و بر اساس میزان فروش، رتبه هشتم کشور را از آن خود نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر ادامه طرح های حمایتی کتاب گفت: جامعه و نسل جوان به اجرای اینگونه طرح ها نیاز دارد؛ بنابر این هزینه کردن در این زمینه، سرمایه گذاری و اجرای آن ها بسیار ارزشمند است.
 ۲۸ کتاب فروشی در استان مجری طرح پائیزه کتاب بودند که گیلان با فروش هفت میلیارد و ۹۱۰میلیون و ۲۳۷هزار ریال رتبه ششم را بر اساس میزان فروش در کشور کسب کرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید