تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن: آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی کمتر می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن: آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی کمتر می‌شود

Shokohi
Alireza
11 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در افتتاحیه نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این شهرستان، گفت: با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی می توان خانواده ها و به ویژه نسل جوان را از تاثیرات مخرب مواد مخدر آگاه ساخت.                                                 

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن؛ طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین ارشد شهرستان، نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در روز یکشنبه دهم اسفندماه در نگارخانه استاد کیومرث صابری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گشایش یافت.


یوسف نیک انجام در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به اهمیت هنر و فرهنگ سازی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بسیاری از روانشناسان معتقدند که هنر تأثیرگذارترین ابزار برای فرهنگ‌سازی و درمان بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است و در حوزه درمان معضلات اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: کارهای فرهنگی در آگاهی بخشی شهروندان و پیشگیری از حوادث و آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش موثری دارد و باید بتوان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، خانواده ها و به ویژه نسل جوان را از تاثیرات مخرب مواد مخدر آگاه ساخت.

نیک انجام تصریح کرد: پیشگیری از به‌ وجود آمدن این آسیب ها در بین اقشار مختلف جامعه، انتشار تصاویر در فضای مجازی به منظور آگاهی بخشی عموم از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان؛ این نمایشگاه با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت آشنایی بازدیدکنندگان با آثار مخرب استفاده از مواد مخدر و عواقب اعتیاد به عنوان بلای خانمان سوز،عفاف و حجاب، اینترنت و معظلات پیرامون آن با همکاری دو ارگان «فرماندهی نیروی انتظامی» و «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن» برپا شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت یک هفته برای بازدید کنندگان دایر است.




دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید