تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » وقتی رنگها جای کلمات سخن می گویند

وقتی رنگها جای کلمات سخن می گویند

Shokohi
Alireza
16 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
هنر شیوه ای برای بیان جهان درونی و بیرونی هنرمند است.نویسنده با واژه ، موسیقیدان با نت و نقاش با رنگ و خط با مخاطب سخن می گوید.            
به گزارش هنر گیلان  مه سا احمدی نقاش جوانی است که آثارش در گالری کلهر رشت به نمایش گذاشته شده .
  این هنرمند اهل گیلان آثارش را چنین  شرح می دهد " نقاشی برای من همان زمانی ست که وقتی تمام کلمات برای بیان آنچه که در درونم می گذرد ناتوان هستند، رنگ و طرح و تکنیک به یاری این گنگ خواب دیده می آیند و روزنه ای به سوی رهایی از انزوا و تنهایی می گشاید.
  مه سا احمدی  متولد دی ۱۳۷۰ است و از سال ۸۹ فعالیت هنری خود  را آغاز کرده است.
  می گوید : سبک ها و تکنیک های مختلف و متفاوتی را در نقاشی نزد استادان مختلف فراگرفتم . در این بین نگاه مستقل و آزاد و رها به هنر و جهان را از استاد بهروزکار آموختم  و به کار بردم و در چندین نمایشگاه آثار متفاوتی را ارائه کردم. همچنین به مدت پنج سال به فعالیت هنری در زمینه ی نقاشی دیواری و کاشی شکسته مشغول بودم.
  اما در آثار خودم که در نخستین  نمایشگاه انفرادی ام ارائه شده تلاش کردم، هم در فرم و تکنیک ساختارشکن باشم و هم در محتوا شجاعانه آنچه در دنیای درونم سپری می شود را به جهان رنگ و طرح منتقل کنم.
  نمایشگاه نقاشی های مه سا احمدی از  شنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰  تا روز ۲۱ اسفند در گالری کلهر به نشانی  رشت، بلوار انصاری ، خیابان احمد زاده جنب پارک ملت ، پایین تر از چهار راه احمد زاده جنب قنادی صاحب کوچه شمشاد در معرض تماشا قرار دارد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید