تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی رزین و ویترای در لاهیجان

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی رزین و ویترای در لاهیجان

Shokohi
Alireza
17 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نمایشگاه هنرهای تجسمی رزین و ویترای در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ نمایشگاه هنرهای تجسمی از مجموعه آثار رزین و ویترای مینا فکوری و زهرا شیدیان دو هنرمند جوان عرصه هنرهای تجسمی از تاریخ 16 الی 20 اسفند 99 در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان دایر می باشد. 

مینا فکوری اهل اصفهان  فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد مشهداست . وی دوره های طراحی و نقاشی با تکنیک پاستل گچی و مداد رنگی را گذرانده  همچنین تجربیاتی از کار کردن با اکرلیک و تکستچر نیز دارد و موفق به کسب مدرک داخلی و بین المللی هنر رزین کاری می باشد.

 زهرا شیدیان دیگر هنرمندی که آثارش در این نمایشگاه دیده می شود متولد ١٣٦٤دارنده مدرک تحصیلی کارشناسی تاریخ است که دوره های هنری طراحی،ویترای،تکسچر،اکرلیک،پاستل گچی سیاه و سفید و رزین را گذرانده است و اخیرا نیز به یادگیری رزین و اپوکسی همت گمارده و موفق به کسب مدرک داخلی و بین المللی هنر رزین شده است. 

این اولین نمایشگاه هنری این دو هنرمند جوان می باشد که در آن  تخته های سرو ، ۳ ست کامل سفره هفت سین ، ۳ تابلو پاستیل گچی ، میزهای عسلی کارشده با رزین ، یک سری ظروف سفالی کار شده با ویترای ، ۲۰ تابلوی ویترای ، ظروف پذیرایی تمام رزین ، تابلو و بیس های چوبی و  ... در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید