تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » محسن چاوشی رکورد شرافت و مردانگی را جابجا کرد

محسن چاوشی رکورد شرافت و مردانگی را جابجا کرد

Shokohi
Alireza
21 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

این باشکوه‌ترین رکوردی است که یک هنرمند می‌تواند ثبت کند؛ آزاد کردن ۳۲۰ زندانی، نجات ۵۰ اعدامی و جمع‌آوری هزینه درمان ۱۱۰ فرد مبتلا به بیماری‌های سخت.           

به گزارش هنر گیلان  سجاد مالمیر: نام محسن چاوشی با رکوردها عجین شده است؛ رکورد پرفروش‌ترین آلبوم، رکورد بیشترین دانلود آهنگ، رکورد پیش فروش غزل‌ها و انواع و اقسام رکوردها که توسط این خواننده در یک دهه اخیر جابجا شد، اما او اکنون رکوردی را شکسته که والاتر و دست‌نیافتنی‌تر از هر رکورد دیگری به نظر می‌رسد.
همین امروز اعلام شد که محسن چاوشی تا پایان ۱۳۹۹ که چند روزی هم از آن باقی است، ۴۸۰ زندانی، بیمار و اعدامی را امید دوباره زیستن داده است. به تفکیک عرض می‌کنم، چاوشی با حمایت هوادارانش، ۳۲۰ زندانی آزاد کرده، ۱۱۰ بیمار که هزینه درمان نداشتند را از درد و عذاب رهانیده و ۵۰ اعدامی که با پرداخت دیه امکان آزادی‌شان میسر بود را از چوبه دار نجات داده است. این باشکوه‌ترین آمار و ارقامی است که می‌شود در مورد چاوشی و در مورد یک هنرمند اعلام کرد.
کافی است صفحه اینستاگرام محسن چاوشی را فالو کنید تا ببینید آقای خواننده چگونه معجزه می‌کند. در طول روز چند نفر که برای رهایی از زندان یا بیماری نیازمند کمک هستند را همراه با یک شماره کارت معرفی می‌کند و می‌نویسد "بسم‌الله بچه‌ها"، و به شکل معجزه‌آسایی تنها چند دقیقه بعد اعلام می‌کند "مبلغ مورد نیاز تامین شد"!
این عزتی است که خدا به محسن چاوشی داده. بارها دیده‌ایم که هنرمندان دیگر یا اینفولئنسرها و چهره‌های اینستاگرامی فراخوان‌هایی مشابه آنچه که چاوشی منتشر کرده است را منتشر می‌کنند و طی یک هفته بارها آن را بازنشر می‌کنند تا سرانجام مبلغ مورد نیاز جمع‌آوری شود اما عجیب است که گاهی اوقات فاصله بین پیام "بسم‌الله بچه‌ها" و "مبلغ مورد نیاز تأمین شد" محسن چاوشی بیشتر از ۱۰ دقیقه نمی‌شود!
اکنون چاوشی دل صدها خانواده ایرانی را شاد کرده است. خانواده‌هایی که سال‌ها به هر دری زدند تا فرزندشان را از بیماری یا زندان نجات دهند اما میسر نشد و نهایتاً دست تقدیر یک خواننده پاپ را مأمور انجام این کار کرد. خانواده‌هایی که انصافاً کم هم نمی‌گذارند. معمولاً هر کدام آنها که عضوی از خانواده‌شان توسط چاوشی و هوادارانش به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردد به نحو ویژه‌ای از چاوشی و تمام کسانی که کمک مالی کرده‌اند تشکر می‌کنند.
اما خبر خوب این است که محسن چاوشی به این راه ادامه می‌دهد. آن گونه که دوستان نزدیک به چاوشی می‌گویند، زندانیان و بیماران فراوانی در صف انتظار هستند تا نوبت جمع‌آوری کمک به آنها برسد و سرانجام فرصت رهایی از بیماری یا آزادی از زندان را به دست بیاورند. بنابراین سال ۱۴۰۰ هم می‌تواند سال درخشانی برای این خواننده باشد. فقط امیدواریم که مشکلی در این مسیر پیش نیاید و تمامی شرایط مهیا شود تا محسن چاوشی به اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه خود ادامه دهد. 
در پایان به آقای چاوشی می‌گویم، طعم کمک کردنت به ۴۸۰ خانواده ایرانی شیرین‌تر از طعم تمامی خاطرات زیبایی است که با آهنگ‌هایت برایمان ساختی، و اکنون با باشکوه‌ترین رکوردی که از تو به ثبت رسیده دل‌مان از همیشه به تو خوش‌تر است. دست مریزاد.
دسته بندی :  خبرها / مجله هنر گیلان
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید