تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » درخشش دو گیلانی در جشنواره ملی «یاریگران زندگی»

درخشش دو گیلانی در جشنواره ملی «یاریگران زندگی»

Shokohi
Alireza
21 فروردین 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
«المیرا فرهمند» در بخش پویانمایی و «نیکان نیک‌بین» در بخش موشن‌گرافیک از گیلان در نخستین جشنواره ملی یاریگران زندگی که با هدف مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.                                                 

به گزارش هنر گیلان  اسماعیل حیدری‌آزاد روز گذشته در اختتامیه نخستین جشنواره ملی «یاریگران زندگی» که به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، پدیده مواد مخدر را بحران جهانی دانست و اظهار کرد: باید در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از طریق آگاهی و اطلاع رسانی، فرهنگسازی صورت گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه گرایش به مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آسیب فراوانی برجامی‌گذارد، افزود: باید در راستای کاهش عرضه و تقاضا و مبارزه با این پدیده شوم اقدامات اساسی انجام گیرد.  

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر، بیان کرد: می‌توانیم با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و آگاه سازی خانواده گام مهمی در راستای کاهش مصرف مواد مخدر برداریم. جشنواره «یاریگران زندگی» هم با هدف ایجاد موج اجتماعی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

حیدری‌آزاد تصریح کرد: جلب مشارکت‌های مردمی، بسترسازی همگانی در فضای مجازی، ایجاد موج اجتماعی در میان فعالان رسانه‌ای در مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف نخستین جشنواره ملی یاریگران زندگی بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به ارسال بیش از ۱۰ هزار اثر از ۲۰۰ شهرستان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی یاریگران زندگی، ادامه داد: بیش از ۲۵ اثر از گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که تمامی آثار توسط هیات اجرایی و اعضای کمیته اجرایی جشنواره در ۳۴ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانی بررسی و رتبه‌بندی شد.

وی بیان کرد: «المیرا فرهمند» در بخش پویانمایی و «نیکان نیک‌بین» در بخش موشن‌گرافیک از استان گیلان حائز رتبه‌های برتر کشور در نخستین جشنواره ملی یاریگران زندگی شدند

دسته بندی :  خبرها / مجله هنر گیلان
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید