تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبر داد: برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبر داد: برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در فومن

Shokohi
Alireza
24 فروردین 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مسابقه قرآنی «اقرأ» همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.                                                 

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف نیک‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال امکان برگزاری جلسات حضوری قرآن کریم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن نیست.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه در این راستا به همت انجمن قرآن و عترت این اداره، مسابقه قرآنی «اقرأ» به صورت مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود افزود: قاریان و علاقه‌مندان به رشته قرائت می‌توانند فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای از تلاوت خود را به دبیرخانه انجمن قران و عترت(ع) به نشانی ایمیلfuman@farhangmail.ir  ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه قرآن برای ابعاد فردی و اجتماعی حرفی برای گفتن دارد گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات قرآن این است که گزاره‌های کلام الهی پناهگاه زندگی ما قرار گیرد.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: کتابت آیات قرآن کریم توسط خوشنویسان و انعکاس آن در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه مجازی جلوه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن بیان کرد: چهارمین همایش ادبی «العبد» در راستای بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهجت فومنی(ره) به صورت مجازی در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فومن از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهرستان است.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید