تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در پی برگزاری انتخابات الکترونیک؛ هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان انتخاب شدند

در پی برگزاری انتخابات الکترونیک؛ هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان انتخاب شدند

Shokohi
Alireza
04 اردیبهشت 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان در پی برگزاری انتخابات الکترونیک و مجمع عمومی عادی این موسسه در روز چهارشنبه، انتخاب و معرفی شدند.                

به گزارش هنر گیلان  بر اساس این انتخابات؛ در بین مدیران مسئول، ابراهیم  بهمنی جلالی با ۱۱۰ رأی و میلاد ابراهیمی علی آبادی با ۹۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و عباس حق پرست قدیم لیمودهی با ۶۶ رأی به عنوان علیالبدل انتخاب شدند.

 در بخش خبرنگاران، سینا هوشمند گورابی با ۱۵۴ رأی، اسماعیل بلالایی با ۱۱۷ رأی و بابک محبپور با ۱۱۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهران بازرگانی با ۹۷ رأی و لیلا خدمتبین دانا با ۴۹ رأی عضو علیالبدل شدند.

در قسمت نمایندگی خبرگزاریها، ابراهیم  افشاری با ۱۵۸ رأی به عنوان عضو اصلی انتخاب و سمیه اقدامی سندی با ۱۶ رأی علیالبدل شد.

در بخش نمایندگی روزنامههای سراسری نیز، حسن شکری با ۸۴ رأی به عنوان عضو اصلی انتخاب و سید علیرضا قمی با ۶۸ رأی علیالبدل شد.

همچنین در بین نامزدهای بازرسان موسسه، حسن غلام‌پور پاپکیاده با ۱۰۹ رأی و رضا اسدی با ۶۷ رأی به عنوان بازرسان اصلی و سادات حاجی‌پور نصیرمحله با ۵۸ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه موسسه خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان، اعضای هیئت مدیره برای مدت دو سال و بازرسان برای یک سال انتخاب خواهند شد.

خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه‌ای است که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است و هم اکنون دارای 355 عضو اصلی و 10 عضو افتخاری میباشد. (مشاهده فهرست اعضا)

181 نشریه مکتوب، 27 نشریه الکترونیک غیر برخط، 211 پایگاه خبری برخط، 86 دفتر نمایندگی نشریات سراسری و منطقه‌ای و 15 دفتر نمایندگی خبرگزاری با بیش از 500 خبرنگار در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند. (مشاهده فهرست رسانهها)

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید