تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ۲ عضو کانون گیلان در مهرواره کشوری عکاسی شایسته تقدیر شدند

۲ عضو کانون گیلان در مهرواره کشوری عکاسی شایسته تقدیر شدند

Shokohi
Alireza
06 اردیبهشت 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ۲ عضو کانون از این استان در پنجمین مهرواره کشوری عکاسی فصل زمستان شایسته تقدیر شدند.            
به گزارش هنر گیلان  اسفندیار ضیائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اثر عکاسی رقیه‌ بخشی‌ زاده در گروه سنی ۱۲+ و ملیسا بیگدلی گروه سنی ۱۹ تا ۲۲ سال "اعضای ارشد" به ترتیب از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون لشت‌نشاء و لاهیجان استان گیلان در پنجمین مهرواره عکاسی فصل زمستان شایسته تقدیر شدند.
  وی بیان داشت: این مهرواره با هدف به‌ تصویر کشیدن زیبایی‌ های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر به مناسبت هم‌ زمانی با ولادت حضرت زهرا (س)و روز مادر طراحی و اعلام شده بود.
  ضیائی خاطر نشان کرد: در این جشنواره از مجموع یک هزار و ۷۱۳ اثر ارسالی به دبیرخانه مهرواره ۸۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت که ۱۲ اثر به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر نیز شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال "اعضای ارشد" و بزرگسال "مربیان و کارشناسان کانون" شناخته‌ شدند.
   مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان یادآور شد: فراخوان مهرواره عکس فصل بهار سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.
  افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید