تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با شرکت ۲ هزار و ۲۲۱ گیلانی؛ نوزدهمین آزمون قرآن و عترت از فردا به مدت سه روز برگزار می‌شود

با شرکت ۲ هزار و ۲۲۱ گیلانی؛ نوزدهمین آزمون قرآن و عترت از فردا به مدت سه روز برگزار می‌شود

Shokohi
Alireza
08 اردیبهشت 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از فردا به مدت سه روز با شرکت ۲ هزار و ۲۲۱ گیلانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.                                                 
به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از فردا (چهارشنبه، 8 اردیبهشت) به مدت سه روز با حضور 122 هزار و 755 نفر از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود. از این تعداد 24 درصد شرکت کنندگان مرد و 76 درصد زن هستند؛ همچنین 67 درصد داوطلبان از موسسات فرهنگی قرآن و عترت و 33 درصد به صورت آزاد در این آزمون ثبت نام کردند.
مرحله آزمایشی این آزمون نیز روز سوم اردیبهشت ماه با شرکت بیش از 32 هزار نفر (25 درصد شرکت کنندگان) به اجرا در آمد. در این آزمون آزمایشی رشته های ترجمه سوره بقره و حفظ و مفاهیم جز یک بالاترین آمار شرکت کننده را به خود اختصاص داد و استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی و یزد بیشترین شرکت کننده را داشته است.
نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای هشتم، نهم و دهم اردیبهشت‌ماه 1400 (چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری) به صورت مجازی و از طریق سایت https://quranedu.ir برگزار می‌شود.
آزمون مذکور در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل‌بیت(ع) و گروه حفظ قرآن کریم و در ۱۴ رشته؛ شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل‌بیت(ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

 ۲ هزار و ۲۲۱ نفر از گیلان برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبتنام کردند
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید