تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برنامه های فرهنگی و هنری اداره رودسر در دهه فجر اعلام شد

برنامه های فرهنگی و هنری اداره رودسر در دهه فجر اعلام شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برنامه های فرهنگی و هنری اداره رودسر در دهه فجر اعلام شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری ٧ ویژه برنامه فرهنگی و هنری و ٢٠ برنامه مختلف در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر در تشریح برنامه های دهه فجر این اداره اظهار کرد: با هماهنگی بعمل آمده و تلاش اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان رودسر، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی افزود: سرمنشاء بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان با بهره گرفتن از انقلاب اسلامی ایران بوده و دهه فجر را زمان مناسبی را برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی دانست و باید تلاش شود با تدارک برنامه های فرهنگی و هنری، ایام باشکوه دهه فجر گرامی داشته شود.

فلاح رنجبر تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان، برپایی نمایشگاه های کتاب، نقاشی و عکس انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی و اجرای تئاتر خیابانی توسط گروه های نمایشی در محوطه اداره از جمله این برنامه هاست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر، برگزاری برنامه های عصری باشعر و انقلاب توسط انجمن ادبی در مجمع عمومی شعر و ادب، کنسرت موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی سپهر و برنامه های دینی و مذهبی در ٦٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رودسر را از دیگر برنامه های شاخص این اداره در ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید