تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال خبر داد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد ماسال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال خبر داد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد ماسال

Shokohi
Alireza
08 خرداد 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد این شهرستان خبر داد.                

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین شهیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیشتر برنامه‌های سوگواری ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام (ره) در فضای مجازی اجرا می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، عکس‌نوشته و نشر بخش‌هایی از وضصیت نامه امام راحل از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) است که از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: همچنین به مناسبت سی‌ودومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

 

شهیدزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، تبیین اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب و نظام، بازخوانی اندیشه‌های امام راحل(ره) است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال خاطرنشان کرد: باید افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جامعه تبیین شود و از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای ترویج این افکار حداکثر بهره را گرفت

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید