تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری

هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری

Shokohi
Alireza
03 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری

جمعی از هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را در قالب یک نمایشگاه گروهی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا عرضه کردند.
به گزارش هنر گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 80 اثر توسط هنرمندان کانون بسیج هنرمندان آستارا با موضوع های مختلف در معرض دید عموم گذاشته شده است.
ابوطالب جوان افزود: تابلوهای عرضه شده در این نمایشگاه حاصل تلاش های یک ساله زهرا عزیزیان کهن مربی توانمند عرصه نقاشی شهرستان و هنرجویان فعال این مربی است.
وی با اشاره به اینکه عمده سوژه به کارگیری شده در آثار هنرجویان مرتبط با طبیعت است ، اضافه کرد: تابلوهای هنری این نمایشگاه با بهره گیری از تکنیک رنگ و روغن ، گواش ، آبرنگ و سیاه قلم خلق شده است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هنری آثار هنرجویان شش تا 28 ساله در معرض دید عموم گذاشته شده است ، اظهار کرد: 20 هنرجوی مستعد و خوش ذوق آستارایی علاوه بر خلق تابلوهای نقاشی تعدادی آثار صنایع دستی در رشته هایی نظیر سفالگری را در قالب غرفه ای مشخص به نمایش گذاشته اند.
به گفته جوان نمایشگاه گروهی نقاشی به مدت 10 روز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 18 در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا دایر است.
جوان در ادامه با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با برپایی این نمایشگاه به استقبال برنامه های جذاب فرهنگی در دهه مبارک فجر رفته است ، افزود: در دهه فجر امسال برنامه های متعدد فرهنگی و هنری از جمله مسابقات خوشنویسی ، نقاشی ، اکران فیلم ، اجرای نمایش ، شب شعر ، سرکشی به خانواده شهدا ، مسابقات قرانی ، جشن انقلاب و پخش سرود و آهنگ های انقلابی از ادارات با همکاری دستگاه های ذی ربط در شهرستان آستارا برگزار می شود.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 400 هنرمند ساماندهی شده در قالب هفت انجمن هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا فعالیت می کند.
 
 هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری هنرمندان آستارایی آثار نقاشی خود را عرضه کردند/گزارش تصویری
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید