تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایشگاه گروهی نقاشی "دنیای من" در لاهیجان برپا شد

نمایشگاه گروهی نقاشی "دنیای من" در لاهیجان برپا شد

Shokohi
Alireza
24 خرداد 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
  نمایشگاه نقاشی دنیای من به مناسبت روزجهانی صنایع دستی در نگارخانه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی پویندگان دایر شد.                                                 
به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛به مناسبت روز جهانی صنایع دستی در روز پنجشنبه ۲۰ خرداد 1400 با حضور هنرمندان در لاهیجان نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه استاد احدی آموزشگاه پویندگان  گشایش یافت.

نمایشگاه گروهی نقاشی دنیای من میزبان 60  اثر از چهل هنرمند استان های گیلان، گلستان ، البرز ، تهران و شهرهای گرگان ، قم ، مشهد ، شیراز ، لاهیجان ،کرج و همچنین آثاری از  هنرمندان کشور ترکیه می باشد.

در این نمایشگاه آثار  هنرمندان پیشکسوت  حسین محجوبی ، امیر احدی ،علیرضا مرزبان ،بهناز پورنگ و همچنین یلماز سانل و در حمایت از هنرجویان خردسال  آثار سه کودک خردسال  لاهیجانی درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

از اهداف برگزار کنندگان این نمایشگاه که با حضور هنرمندان ایران و ترکیه است شناخت وآشنایی با فرهنگ های مشترک ومیراث فرهنگی هر کشور می باشد که باعث همدلی  وهمفکری و تبادل صنعت توریسم می شود.

در بخش جانبی  نمایشگاه دنیای من  از کلیه هنرمندان لاهیحانی  که در سومین نمایشگاه بین المللی رنگ صلح در کشور ترکیه حضور داشتند تقدیر به عمل آمد  و همچنین شرایط حضور در چهارمین نمایشکاه بین المللی  رنگ صلح که در کشور  ترکیه بزودی  برگزار خواهد شد مطرح شد.

این نمایشگاه از بیستم تا بیست و هفتم خرداد1400 دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند صبح ها  10 تا 13و عصرها 16تا19 برای بازدید  نمایشگاه به نشانی لاهیجان کاشف شرقی ،جنب مجتمع تماشا،کوچه28، ساختمان تندیس مراجعه نمایند.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید