تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی الکترونیک برگزار می شود

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی الکترونیک برگزار می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان همزمان با سراسر کشور و بصورت الکترونیک برگزار می شود.            
به گزارش هنر گیلان   پریسا کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره یادشده در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.
کرمی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا یکم آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل منابع به آدرس‌ www.samakpl.ir  مراجعه و یا به منظور دریافت امانی – فیزیکی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.
وی، از عموم مردم، دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد استان جهت حضور و پیوستن به این جشنواره بزرگ کتابخوانی دعوت کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان یادآور شد: بیش از ۳۱ هزار گیلانی سال گذشته در جشنواره کتابخوان رضوی شرکت کردند و ۷۰ درصد شرکت کنندگان در این رویداد کتابخوانی را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.
 بیش از ۶۵ هزار نفر عضو فعال ۱۰۰ کتابخانه عمومی در گیلان هستند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید