تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » از " عرصه ی خیال " به پهنای بوم

از " عرصه ی خیال " به پهنای بوم

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
آثار نقاشی یک بانوی هنرمند در قالب نمایشگاهی با عنوان " عرصه خیال" در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در معرض دید عموم قرار گرفته است.                
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ نمایشگاه نقاشی عرصه خیال کاری از نسیبه صادق نژاد از تاریخ  ۱۹ الی ۲۴ تیر۱۴۰۰  در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برای عموم به نمایش در امده است.
این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر حاصل سه سال مطالعه رنگی و سبکی این بانوی هنرمند می باشد که در ابتدا با سبک ناتورالیسم شروع و کم کم به سمت اکسپرسیونیسم گرایش پیدا کرد و کارهای اخیر بیشتر بازتاب ذهنیت و با سبک مفهومی می باشد . تکنیک در بیشتر کارها اکریلیک روی بوم و در تعدادی موارد، ترکیب مواد و رنگ روغن است. این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی وی است که رویکرد کارها با نمایشگاه نخست کاملا متفاوت می باشد و تاکنون در ۹ نمایشگاه گروهی در تهران، گیلان و مازندران شرکت کرده است .
نسیبه صادق نژاد فارغ التحصیل‌ کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد تهران است که به مدت ۱۰ سال به حرفه نقاشی روی آورده و تقریبا سه سال در آموزشگاه هنری درفک لاهیجان مشغول به تدریس نقاشی می باشد.
علاقمند می توانند در تاریخهای یاد شده  صبحها از ساعت ۱۱ الی 13 و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ از این نمایشگاه دیدن نمایند.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید