تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری

رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری

Shokohi
Alireza
11 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند و از تخریب پرهیز می‌کنند.
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی پیش از ظهر امروز (یکشنبه ١١ بهمن ٩٤) در همایش استانی «رسانه و انقلاب اسلامی» در سالن الغدیر استانداری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعالیت می‌کنم.

وی با تبریک به فرجام رسیدن برجام، گفت: برجام یک حادثه مبارک در عرصه بین‌المللی توسط سربازان دیپلماسی ایران است و امیدواریم ایام خوبی در پیش داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به ساماندهی خبرنگاران کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر این استان اشاره کرد و گفت: بیش از ٢٥٠ خبرنگار در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ثبت‌نام کردند.
فاضلی با بیان اینکه از وجود خبرنگاران مذکور برای نخستین کنگره ٨ هزار شهید و برگزاری انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان استفاده می‌شود، تصریح کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار کرد.

وی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را از جمله برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد و افزود: این کمیته نشستی با فرمانده سپاه قدس گیلان با موضوع دهه فجر برگزار کرد و امروز نیز با همایش بزرگ رسانه و انقلاب در کنار استاندار هستیم.

فاضلی با اشاره به اینکه امروز از سه پیشکسوت رسانه گیلان تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در همایش امروز از تمام خبرنگاران گیلان دعوت شده که از فرمانداران برای این هماهنگی قدردانی می‌شود.

این مسوول، عملکرد رسانه‌های گیلان را راضی‌کننده دانست و یادآور شد: خبرنگاران گیلان مسئولیت اجتماعی از خود نشان می‌دهند و اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنند.

وی متذکر شد: رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند و از تخریب پرهیز می‌کنند.

بنا بر این گزارش، پس از سخنرانی استاندار گیلان و در پایان این همایش از سه پیشکسوت عرصه خبر سخاوت امانی، عکاس خبری؛ رسولی، خبرنگار بازنشسته صدا و سیما و محمدپور روزنامه نگار تجلیل و قدردانی شد.
 
 رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری رسانه‌های گیلان در عرصه‌های انتخابات برای ایجاد شور و شوق قلم می‌زنند/گزارش تصویری
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید