تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دیدار مسوولین ارشد فومن با هنرمند پیشکسوت و چیره دست قرآنی شهرستان

دیدار مسوولین ارشد فومن با هنرمند پیشکسوت و چیره دست قرآنی شهرستان

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 دیدار مسوولین ارشد فومن با هنرمند پیشکسوت و چیره دست قرآنی شهرستان

مسوولین ارشد شهرستان فومن همزمان با دهه مبارک فجر با "سهم الدین زمانی" هنرمند پیشکسوت و چیره دست قرآنی این شهرستان دیدار کردند.
 به گزارش هنر گیلان، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف  نیک انجام  با  اعلام این  خبر  گفت : همزمان با دهه مبارک فجر  ، ردیدار مسوولین  ارشد  شهرستان  فومن   با   "سهم الدین  زمانی" هنرمند پیشکسوت  و چیره دست  قرآنی این شهرستان روز دوشنبه  دوازدهم  بهمن  ماه جاری دیدار کردند.                                                                    

یوسف  نیک انجام  در خصوص  اهمیت تاثیر  قرآن  و هنر  گفت :  قرآن کریم  برای عمق بخشیدن و محکم  تر کردن  مقصود  و اهداف  بوده  دعوت  قرآن و اسلام به چیزهایی  که در فطرت آدمی ست  ومیل  به  زیبایی و استفاده  از  شیوه  های  مختلف  هنری  برای  جذب  بیشتر از امور است که در وجود انسان می باشد  .

وی تصریح کرد : یکی در شیوه های جذب مخاطبین و تاثیر گزاری مطالب و بیان  آنها در قالب داستان می باشد   که  در تعالیم  انبیاء الهی (ع)  و کتابهای آسمانی  و آموزش های دینی برای پیام  رسانی بیشتر و تاثیر تربیتی موثر و مورد توجه  قرار گرفته  است .

 در ادامه این دیدار ها ، سهم الدین زمانی نیز ضمن تشکر از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، دیدار مسوولین با هنرمندان را باعث دلگرمی و خوشحالی اصحاب فرهنگ و هنر دانست.

 گفتنی است : اولین قرآن مصور جهان که این هنرمند و نقاش۶۷ ساله تصویرگر سوره های قرآن ساکن فومن، ۴۳ سال از عمر خود را روی نقاشی و طراحی آن صرف کرده، مراحل نهایی آماده سازی خود را سپری می کند.

استاد زمانی که تاکنون در ۶۸ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافته است، فعالیت هنری خود را از کودکی و در سبک رئالیسم و کلاسیک و با تصویرگری صورت آغاز کرد و در نوجوانی شاگرد استاد طلائی از بازماندگان شاگردان استاد کمال الملک بوده و بیش از ۳۶۰ تابلو در این بخش دارد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید