تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه های هنری «کوزه های آسمانی» و «سیاه قلم» در تالش

برپایی نمایشگاه های هنری «کوزه های آسمانی» و «سیاه قلم» در تالش

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برپایی نمایشگاه های هنری «کوزه های آسمانی» و «سیاه قلم» در تالش

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش از برپایی نمایشگاه های هنری «کوزه های آسمانی» و «سیاه قلم» بمناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش هنر گیلان،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بهرام خوشحال گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان، نمایشگاه های مذکور به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از روز دوشنبه ١٢ بهمن در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری معراج دایر شد.

وی افزود: این نمایشگاه ها با حضور مهندس فتح الهی فرماندار شهرستان تالش و معاونین و روسای ادارات و نهادها و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

خوشحال گفت: نمایشگاه «کوزه های آسمانی» مجموعه آثار سمیرا صداقتی از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش است.

به گفته این مسوول، سمیرا صداقتی متولد سال ١٣٦٦ ولیسانس گرافیک است که در نمایشگاه های متعدد گروهی وانفرادی در شهرهای شیراز ، اردبیل ، لنگرود، لاهیجان و تالش مجموعه آثار خود را به معرض نمایش گذاشته است.

خوشحال اضافه کرد: نمایشگاه «سیاه قلم» نیز مجموعه آثار فرشاد آصفی ازهنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش است.

سمیرا صداقتی متولد سال ١٣٦٥ است و درنمایشگاه های متعددگروهی وانفرادی مجموعه آثارخودرا به معرض نمایش گذاشته است وهم اکنون نیز به عنوان مدرس هنرهای تجسمی دراداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش به آموزش علاقمندان این هنر مشغول می باشد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید