تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با حضور نسرین بابایی؛ سریال «بی‌همگان» بهرنگ توفیقی کلید خورد

با حضور نسرین بابایی؛ سریال «بی‌همگان» بهرنگ توفیقی کلید خورد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
سریال «بی همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی کلید خورد.
به گزارش هنر گیلان   نسرین بابایی بازیگر محبوب گیلانی، ایفاگر یکی از نقش های اصلی این سریال است. این دومین همکاری متوالی بابایی با بهرنگ توفیقی، بعد از سریال افرا است.
در خلاصه این مجموعه تلویزیونی آمده است در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی، بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بازیگر خردسال: رستا رحیمیان بازی دارند و قرار است به زودی تعداد دیگری به بازیگران اصلی به این پروژه اضافه شوند.

مهران مهام تهیه کننده این مجموعه درباره لوکیشن‌های سریال «بی همگان» گفت: تا امروز که نزدیک به بیست جلسه از فیلمبرداری سریال را پشت سر گذاشته‌ایم در لوکیشن‌های مختلفی از جمله بلوار ارتش، بهشت زهرا، کارواش، کلانتری و یکی از خانه‌های اصلی سریال حوالی شمال شرقی تهران تصویربرداری داشتیم و در ادامه نیز با اضافه شدن چند بازیگر اصلی لوکیشن‌های متعدد جدیدی را در برنامه خواهیم داشت.

 سریال «بی همگان» یکی از داستان‌های متفاوتی است که سالهای اخیر روی آن کار کرده‌ایم و با توجه به مفاهیمی چون روابط افراد، جایگاه خانواده و هنجارها وناهنجاری‌های موجود میان روابط جوانان و غیره می‌تواند اثری تاثیرگذار و حتی آموزنده برای گروه سنی مختلف و اعضای خانواده‌ها باشد.
اکبرحیدرپور/
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید