تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیر کل رسانه استانی تصریح کرد: واحد موسیقی صدا و سیمای مرکز گیلان نیز به مناسبت دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی سه قطعه موسیقی به نامهای:«امیر دوران»، «قاسم سلیمانی» و «انگشتر سلیمانی» را برای پخش از شبکه های سراسری و استانی تولید کرده است.

مدیر کل رسانه استانی تصریح کرد: واحد موسیقی صدا و سیمای مرکز گیلان نیز به مناسبت دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی سه قطعه موسیقی به نامهای:«امیر دوران»، «قاسم سلیمانی» و «انگشتر سلیمانی» را برای پخش از شبکه های سراسری و استانی تولید کرده است.

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
اعلام برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی باید با زبان هنر به نسل جوان معرفی شود. 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، محمدباقر باقرزاده مدیرکل رسانه استانی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام (ص) ، حضرت زهرای مرضیه (س) و فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی  سرباز مطیع و با بصیرت ولایت فقیه بود که با شهادت به آرزوی خود رسیده است. وی باتاکید بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی عزیز افزود: این ما و نسل آینده هستیم که به بازگو کردن و ترویج اندیشه زیبای آن شهید بزرگوار نیازمندیم. 
مدیرکل رسانه استانی گفت: با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت سردار دلها حاج قاسم عزیز صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه های مختلفی را در گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار تهیه و پخش می کند.  
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر تهیه و تولید ویژه برنامه های متنوع در معاونت سیمای این مرکز افزود: این معاونت ، «سربند سلیمانی» را در 2 برنامه 70 دقیقه ای با ساختار ترکیبی به صورت زنده  از ساعت21:30 در روزهای شنبه از رشت و یکشنبه مصادف با شب شهادت حاج قاسم عزیز از شهر شلمان که محل وعده صادق آن سردار دلها در چهلمین روز شهادت سردار سرافرازمان «شهید حسین پور» برای پایان داعش نیز بود ، تهیه و پخش می کند.در این برنامه ها علاوه بر روایتگری سرداران و دوستان آن شهید عزیز، با حضور شاعران و هنرمندان متعهد و پخش گزارشهای مردمی بخشهایی از مجاهدتهای این سردار شهید و شهدای مدافع حرم گیلانی روایت خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: در ویژه برنامه روز یکشنبه مصادف با شب شهادت سردار عزیز از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه از طریق شبکه سراسری «شما »با مخاطبان سراسر ایران همراه خواهیم شد.  
اثر خلاقانه  «قاسم استادسرایی» و مستند «ثواب آزادی حلب» روایتی جدید از مجاهدت دلیر مردان گیلانی به فرماندهی سردار حق بین برای نبرد جانانه در جبهه های مقاومت و تحسین شهید سلیمانی از این مجاهدتها نیز از دیگر برنامه های شبکه باران در این خصوص می باشد.
باقرزاده در ادامه افزود: برقراری ارتباط زنده با کرمان و محل تربت پاک شهید سلیمانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، پوشش رویدادهای فرهنگی مرتبط سطح استان همانند جشنواره شعر فومن و پویشهای مردمی مشترک با فعالین مردمی جبهه انقلاب نیز در زمره برنامه ریزی های صورت گرفته در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد.مدیر کل رسانه استانی از آثار دیگری همچون «سردار آسمانی»، مستند «وعده پایان»، «شکستن درب چهار ساله خیبر»، انیمیشن«پرواز دوگاهه»، «ارتباطهای اینترنتی» و پخش سخنرانی های مرتبط را از دیگر ویژه برنامه های  معاونت سیما در سالگرد شهادت این شهید بزرگوار نام برد و افزود : برنامه های««صبح تازه»، «خانه مهر» «سربلند»، « ضربان» و «گول محله»  نیز به طور ویژه به این مساله  می پردازد.  
باقرزاده با اعلام برنامه های معاونت صدا گفت: این معاونت ویژه برنامه های؛ مستند گزارشی «مکتب عشق» با بیان خاطرا ت سردار حق بین از شهید سلیمانی و ایام حضور لشکر گیلان در جبهه های مقاومت،  مستند نمایشی «پس از تو» در دو قسمت با  نگاه به زندگینامه شهدای مدافع حرم استان، آواهنگ، «صبح بخیر گیلان» ، تهیه بخشهای گزارشی از نظرات مخاطبان درخصوص سردار دلها، مستند نمایشی «فرمانده دلها» را در جدول پخش دارد و نیز در برنامه های :«آیینه زندگی»، «گیلانه»، «ساعت جوانی»، «جوانه ها»، «تی تی گول»، «زمزم نیاز»، «تالشونه» ، «شبانه» و« دریچه» و مسابقه«شهر به شهر» به این مناسبت می پردازد. 
باقرزاده با بیان اینکه معاونتهای خبر و فضای مجازی هم به طور ویژه به دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی می پردازند، گفت:تهیه دو گزارش ویژه خبری، یک گزارش ویژه مکتوب خبری، پوشش برنامه های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان و ارسال به شبکه های سراسری و پخش از شبکه استانی، تهیه یک گفتگوی ویژه خبری و تولید محتوا با موضوع شهادت سردار دلها در فضای مجازی از جمله اقدامات معاونت خبر می باشد. وی افزود: نشر13 ویدئو تولیدی در خصوص زندگی شهید سلیمانی، نشر اثر تولیدی«فرشته نبل الزهرا»، نشر مصاحبه مردمی «حاج قاسم» ، نشر 7 پادکست گرافی ، انتشار پویش «به نیت حاج قاسم» و معرفی تولیدات معاونتهای صدا، سیما و خبر در فضای مجازی و سایت مرکز از جمله پیش بینی های معاونت فضای مجازی به این مناسبت می باشد.
اکبرحیدرپور/
دسته بندی :  خبرها / تلویزیون
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید