تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » استقبال بی نظیر مردم هنردوست فومن از کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا

استقبال بی نظیر مردم هنردوست فومن از کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا

oliaee
oliaee
21 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 استقبال بی نظیر مردم هنردوست فومن از کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبرداد . مردم هنردوست فومن ، عصر روز یکشنبه از کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا استقبال کردند.
 

 به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر نخستین کنسرت موسیقی سنتی با حضور مسئولین و مردم هنردوستاین شهرستان روز یکشنبه١٨ بهمن ماه جاری درسالنشهدای خدمتگزاراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد.

یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ، هدف از برگزاری این کنسرت را ایجاد شور و نشاط در جامعه دانست و اظهار کرد: این کنسرت به همت گروه نکیسا برگزار شده است.

وی به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از برگزاری این کنسرت اشاره کرد و افزود: بیش از ٤٠٠نفر از علاقه‌ مندان به موسیقی سنتی در این کنسرت شرکت کردند.

این مسوولبا تاکید بر اهمیت کیفیت برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای نظام و انقلاب در قالب هنر برای نسل جوان بازگوشود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومندرپایانخاطر نشان کرد :کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم نعمتی زاده و قاسمیبودهو نوازندگی هنرمندان همچون مهسا قربانی،آرش صادقی، حمیدرضا حقیقی، فروغ ناصری، نسیم بابایی، یاسمن محمدپور، الهام مهرزاد، مرضیه آهنگر، نیلگون نوبخت، نکیسا نعمتی زاده، مریم مفیدی، طاهره نجفی، رخساره رجعتی، روژان فیض اللهی، نیوشا حاجت پور و سپیده رحیم نژاد این گروهراهمراهیمی کردند .

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید