تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اصحاب هنر و رسانه گیلان میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر می کنند

اصحاب هنر و رسانه گیلان میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر می کنند

oliaee
oliaee
21 بهمن 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اصحاب هنر و رسانه گیلان میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر می کنند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن دعوت کرد.
 
 به گزارش هنر گیلان، در این بیانیه آمده است: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان با حضور در راهپیمایی 22بهمن میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند کرد.
این بیانیه می افزاید: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ٢٥٠٠ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
در این بیانیه آمده است: اینک که 3٧ زمستان طبیعت را به سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی پیوند می زنیم، باید به یاد داشته باشیم که قطعاً مسئولیت هرکدام از ما برای دفاع و حمایت از نهالی که امام راحل در تاریخ این سرزمین کاشته اند و الان درختی تناور است، سنگین تر شده است.
بر اساس این بیانیه؛ کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی وفاداری خود را به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرده و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه آفرینی و میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند نمود.
در پایان بیانیه یادشده از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان دعوت شده تا با حضور خود در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن حماسه ای دیگر بیافرینند./ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید