تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: آثار قرآنی هنرمندان گیلانی حمایت می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: آثار قرآنی هنرمندان گیلانی حمایت می شود

sahra
sahra
03 بهمن 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
به گزارش هنر گیلان، «رضا ثقتی» در دیدار با جمعی از فعالان قرآنی گیلان اظهار کرد: مردم و افکار عمومی نسبت به ارشاد اسلامی مطالبه دارند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه موظفیم در زمان مسئولیت از خود یادگاری های خوبی به جا بگذاریم افزود: این موضوع کمک همه اهالی فرهنگ و هنر استان را می طلبد.
 
وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی فرمود؛ "درود بر خانواده های شهدایی که با حفظ ارزش ها، شهید دادند" گفت: اهالی قرآن، سرباز و یاری رسان قرآن با حفظ ارزش های قرآنی هستند.
 
ثقتی با بیان اینکه استفاده و حضور در جمع محافل قرآنی از خواسته های وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی است تصریح کرد: حضور در این جمع قرآنی قطعا یکی از محافل نخبگانی اثرگذار است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: اکثر اهالی و مجامع قرآنی نسبت به این جمعیت همراهی نشان داده اند که اتفاقی مبارک و همه بر اساس برکت قرآن است.
 
وی با بیان اینکه ایجاد تحول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواسته فعالان قرآنی بوده است اظهار کرد: ورود من در این عرصه با شعار تحول بوده و به لحاظ ساختار اداری و سیاست ها باید کارها با رویکرد بهتری انجام شود.
 
ثقتی با بیان اینکه در مدت یک ماه و نیم کارهای خوبی در سطح استان انجام شده است افزود: جبهه متحد فرهنگی استان را در شورای فرهنگ عمومی استان طرح کردیم و تقویت نهادهای فرهنگی از دیگر برنامه های ما بوده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کتاب قرآن می تواند تقویت کننده جبهه فرهنگی هم باشد که همه فعالان دور یک میز برای اعتلا و پیشگامی این حوزه تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه چند نهاد در زمینه قرآنی فعال و مکلف به کمک هستند تصریح کرد: باید این نهادها با جمعیت فعالان قرآنی جلسه ای داشته باشد تا سیاست ها در یک راستا انجام شود.
 
ثقتی با اشاره به استفاده از ظرفیت جامعه هنری بیان کرد: جامعه هنری خود به خود به لحاظ کمی یک گرایش جدید را می تواند به جبهه بزرگ قرآنی ملحق کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: هنرمندانی که می خواهند در حوزه قرآن تولید اثر داشته باشند از آنها استقبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ و معارف قرآنی را بر بستر زبان  و جریان علمی جهان بگذاریم.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید