تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ۶۵ بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است

۶۵ بسته سرمایه گذاری برای بناهای تاریخی گیلان تهیه شده است

Shokohi
Alireza
07 بهمن 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: در راستای حفظ ظرفیت های ارزشمند بافت های تاریخی استان ۶۵ بسته سرمایه گذاری از آثار  تاریخی- فرهنگی  تهیه و تنظیم شده است .            
به گزارش  هنر گیلان   ولی جهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حفاظت و احیای بناهای ارزشمند و بافت های تاریخی از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا این اداره کل در راستای حفظ ظرفیت‌های ارزشمند موجود در بافت های تاریخی استان، اقدام به تهیه و تنظیم بسته های سرمایه گذاری یادشده نموده است.
   وی اظهار داشت:بسته های یادشده به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری بر روی ابنیه و محوطه های تاریخی به طور جدی و دقیق مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شده است.
   سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت:  از آنجاییکه در این بسته ها مستندات، مدارک تاریخی، گزارشات معماری و مطالعات فرهنگی آثار ارزشمند استان به دقت مورد ملاحظات کارشناسی قرار گرفته ، بنابراین انتظار می رود، امر سرمایه گذاری به راحتی و سهولت میسر شود.
   جهانی گفت: صدور فرصت های سرمایه گذاری بر روی آثار ارزشمند استان با انتخاب سرمایه گذار از طریق مراجع قانونی و همچنین  واگذاری عناصر ارزشمند در بافت های تاریخی، امکان پذیر است.
   وی تاکید کرد:اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان، بستر سازی مناسب به منظور سرمایه گذاری در بافت های تاریخی را با تهیه بسته های سرمایه گذاری و معرفی بافت های  تاریخی آغاز نموده است که اسناد و مدارک بسته ها به زودی از طریق پرتال اداره کل در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید