تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: از انحراف قانون توزیع آگهی‌ها توسط سودجویان جلوگیری می‌کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: از انحراف قانون توزیع آگهی‌ها توسط سودجویان جلوگیری می‌کنیم

Shokohi
Alireza
21 اسفند 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
ثقتی با تاکید بر صیانت از حقوق رسانه و مطبوعات در حوزه تبلیغات و انتشار آگهی‌های دولتی گفت: از انحراف قانون توزیع آگهی‌ها توسط سودجویان جلوگیری می‌کنیم.                

به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی در دیدار با جمعی از مدیران روزنامه‌های گیلان با بیان اینکه حوزه رسانه از مهمترین حوزه‌های تاثیرگذار در دنیای امروز است، سه محور «ارتقای سطح کیفی مطبوعات»، «ارتقای سطح معیشتی خبرنگاران» و «ارتقای کیفیت مطالبه‌گری رسانه‌ها در مسیر صحیح و قانونمند» را رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه برشمرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه استان رتبه ششم کشوری را به لحاظ تعدد رسانه‌های مکتوب و مجازی دارد افزود: در بحث ارتقای سطح معیشتی اصحاب رسانه نیز برنامه‌هایی در سطح کشور و استان تدوین شده است که شارژ هنرکارت، پرداخت یارانه و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به اصحاب رسانه از آن جمله است.

 

وی جایگاه گیلان در تعداد خبرنگاران بیمه شده به نسبت سایر استان‌ها را مطلوب اعلام کرد و اظهارداشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران انقلابی و فعال استان حمایت کرده و با نگاه همیاری و حمایتی درصدد رفع مشکلات این قشر پرتلاش و مطالبه‌گر است.

 

ثقتی نظام توزیع آگاهی‌های دولتی و غیردولتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: جلساتی در این خصوص برگزار شد تا با رویکرد عدالت محور که گفتمان دولت سیزدهم است، حقی از رسانه‌ای ضایع نشود‌. 

 

وی با تاکید بر صیانت از حقوق رسانه و مطبوعات در حوزه تبلیغات و انتشار آگهی‌های دولتی اظهارکرد: از انحراف قانون توزیع آگهی‌ها توسط سودجویان جلوگیری می‌کنیم.

 

جرایم مطبوعاتی و مالیات از دیگر محورهای سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیران روزنامه‌های گیلان بود که به بیان مشکلات موجود در حوزه رسانه پرداختند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید