تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از اهالی فرهنگ و هنر باشد

مدیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از اهالی فرهنگ و هنر باشد

oliaee
oliaee
13 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از اهالی فرهنگ و هنر باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: اصلح می دانم که مدیران مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ و هنر باشد.
 
به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، صبح امروز (چهارشنبه ١٢ اسفند ٩٤) در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان که در جمع صمیمی معاونین اداره کل و کارکنان این اداره در لاهیجان برگزار شد، گفت: مدیران به تنهایی و بدون همکاری مجموعه نمی توانند کاری از پیش ببرند، بنابراین از کلیه همکاران می خواهم که دست به دست هم دهید تا هویت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بالا ببریم.

وی ادامه داد: انتصاب خانم نادری اولین مدیریت یک بانو است و هدف از این انتخاب این بوده که بهتر می دانم مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ و هنر باشد تا بتواند این قشر را دور خودش جمع کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص خانم نادری افزود: وی هنر و فرهنگ برایش درونی شده و مطمئن هستم با تعامل خوب همه امور به نیکوترین وجه پیش خواهد رفت.

فاضلی در ادامه متذکر شد: در خصوص لاهیجان تکمیل پروژه فرهنگسرا در اولویت است که امیدوارم با پیگیری های انجام شده هر چه زودتر به اتمام برسد تا بتوانیم از پتانسیل های موجود برای ارتقای شهرستان استفاده کنیم چرا که می دانیم شهر لاهیجان به دلیل ویژگی‌هایش بستر مناسبی برای فرهنگ و هنر است.

لازم بذکر است در این جلسه که با حضور مهرداد صمدی معاون اداری مالی، سیدوحید فخرموسوی معاون هنری، ‌رضا حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سیاهکل و ‌جمعی از کارشناسان اداره کل و کارشناسان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل برگزار شد؛ «نگار نادری» از کارشناسان باسابقه و توانمند هنری مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از سوی مدیرکل به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی شد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید