تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فراخوان همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم»

فراخوان همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم»

oliaee
oliaee
13 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

فراخوان همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم»

دانشگاهیان، طلاب حوزه‌های علمیه و سایر علاقه‌مندان می‌توانند در قالب ارسال مقاله در همایش سراسری «سلامت از دیدگاه قرآن کریم» شرکت کنند.
 
به گزارش هنر گیلان،  دومین همایش ملی «سلامت از دیدگاه قرآن کریم» با رویکردهای نوین در پژوهش‌های میان رشته‌ای قرآن و سلامت برگزار می‌گردد.

محورهای این همایش روش شناسی پژوهش‌های میان رشته‌ای قرآن و سلامت، پیشگیری و درمان از منظر قرآن و سلامت است که پژوهش‌های میان رشته‌ای شامل حوزه قرآن و سلامت روان، جسم، سلامت معنوی و سلامت اجتماعی می‌شود.

دانشگاهیان، طلاب حوزه‌های علمیه و سایر علاقه‌مندان می‌توانند در قالب ارسال مقاله در محورهای فوق در این همایش سراسری شرکت کنند.

اهداف کلی همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم ایجاد بینش تخصصی نسبت به مفاهیم والای قرآنی، استفاده از مفاهیم والای قرآن در ارتقای سلامت جامعه، شناسایی و معرفی فعالان و نخبگان جامعه پزشکی در عرصه قرآن و زمینه‌سازی برای توسعه پژوهش‌های قرآن، عترت و سلامت در عرصه سلامت علوم پزشکی است.

مهلت ارسال مقالات تا 20 فروردین ماه سال 95 است و اختتامیه این همایش هم اردیبهشت 95 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت www.quransalamat.ir  و یا khs@acecr.ac.ir  مراجعه کنند یا با شماره 05832285751 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم با همکاری جهاد دانشگاهی، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود./ایسنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید