تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » طبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویر

طبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویر

Shokohi
Alireza
18 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

طبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویر

جمعی از نوجوانان آستارا در یک اقدامی ابتکاری نمایشگاهی از عکس های موبایلی خود را با موضوع طبیعت در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر پا کردند.
به گزارش هنر گیلان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستارا عصر دوشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه نوجوانان هنرمند شهرستان آستارا با بهره گیری از ذوق هنری خودشان جلوه های زیبا و بکری را از طبیعت آستارا به تصویر کشیدند.
صابر فرضی زاد با اشاره به اینکه در این نمایشگاه زیبایی های هنر عکاسی با بهره گیری از حداقل امکانات خودنمایی می کند ، افزود: نمایشگاهی با این سبک برای نخستین بار است که در سطح استان گیلان بر پا می شود که در آن 13 دانش آموز با خلق 40 تابلوی عکس مخاطبان خوش ذوق آستارایی را به تفکر وا می دارد.
وی با تقدیر از رامین بشرویه به عنوان مربی رشته عکاسی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا ، اضافه کرد: در این نمایشگاه تصاویری با موضوع طبیعت زمستانی و پاییزی آستارا و نیز تعدادی عکس های پرتره ، محیطی و فاین آرت نیز به چشم می خورد.
فرضی زاد با تقدیر از همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره حفاظت محیط زیست و دبیرستان دوره اول سروش آستارا ، گفت: علاقمندان به هنر عکاسی همه روزه تا 20 اسفندماه در دو شیفت زمانی صبح و عصر با مراجعه به گالری معراج اداره ارشاد آستارا می توانند از آثار هنری امیر حسین مناف زاده ، حسین قوام زاده ، بنیامین بازدار ، مهدی رضایی ، امیرمهدی حسن پور ، امیرحسین میناخانی ، مهدی فکری ، مهیار خان رضایی ، رضا علیخانی ، سپهر بهدادصدر ، کیارش اسماعیلی ، ارمیا نبوی و آدرین قهری دیدن کنند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و حدود سه هزار و 500 نفر در مراکز شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان عضو هستند.
 
طبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویرطبیعت آستارا در نمایشگاه عکس های موبایلی به تصویر کشیده شد/گزارش تصویر
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید