تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اعتراض همسر داریوش مهرجویی به نحوه اکران لامینور/ مهرجویی در ایران ماند اما برخورد درستی با او نمی‌شود

اعتراض همسر داریوش مهرجویی به نحوه اکران لامینور/ مهرجویی در ایران ماند اما برخورد درستی با او نمی‌شود

Shokohi
Alireza
01 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

وحیده محمدی‌فر نحوه اکران فیلم جدید مهرجویی را ناعادلانه می‌داند و می‌گوید: می‌خواهید نسخه فیلم را بپچید و بگویید استقبال نشد؟ اکران‌ نوروز را گرفتید تا این گونه برخورد کنید؟ الان شما سانس‌ها را ببیند همه در اختیار فیلم های کمدی و دولتی است.          

به گزارش  هنر گیلان  همسر داریوش مهرجویی که یکی از نویسندگان فیلمنامه لامینور است از وضعیت اکران این فیلم انتقاد کرد.

وحیده محمدی فر نویسنده «سنتوری» و «میهمان‌مامان» در برنامه حوض نقره‌ای رادیو ایران گفت: « من و آقای مهرجویی بسیار گله داریم از این نحوه اکران، این نهایت بی‌عدالتی است. کمترین سانس‌ها و بدترین زمان در اختیار «لامینور» است. «لامینور» باید سانس‌های صبح اکران شود؟ «لامینور» فیلم صبحانه است؟
وی افزود : چه کسی ساعت ۴ بعدازظهر می‌رود برج میلاد؟ بهترین سانس‌ها برای شب است که در اختیار فیلم‌های شبه کمدی و دولتی است. »
محمدی‌فر در ادامه گفت: «من از مسئولین می‌خواهم شیوه اکران را بازنگری کنند. این نهایت بی‌عدالتی است با کارگردانی که نیم قرن برای فرهنگ این مملکت زحمت کشیده و فعالیت فرهنگی کرده. کارگردانی که تمام دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی دنیا از او خواسته‌اند از ایران برود اما گفته دلم می خواهد ایران باشم. این چه برخوردی با این فیلمساز است؟ می‌خواهید نسخه فیلم را بپچید و بگویید استقبال نشد؟ اکران‌ نوروز را گرفتید تا این گونه برخورد کنید؟ الان شما سانس‌ها را ببیند همه در اختیار فیلم های کمدی و دولتی است.»
دسته بندی :  خبرها / مجله هنر گیلان
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید