تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » استان گیلان باید از بن بست فرهنگی بیرون بیاید/گیلان مرکز رویدادهای ملی و منطقه ای می شود

استان گیلان باید از بن بست فرهنگی بیرون بیاید/گیلان مرکز رویدادهای ملی و منطقه ای می شود

Shokohi
Alireza
24 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با موضوع تبیین برنامه های فرهنگیفهنری و رفاهی کارکنان صبح روز دوشنبه 23 خرداد 1401 برگزار شد.                
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رضا ثقتی در جلسه هم اندیشی با کارکنان این اداره کل عنوان نمود :آرامش فردی همکار در سازمان برای من خط قرمز است و برای ایجاد آن برنامه ریزی های زیادی در طول این مدت انجام شده است.
 ثقتی با بیان اینکه ما نهاد و سازمانی هستیم که تولیدکننده فرهنگ ، اخلاق و اندیشه در جامعه می باشیم ،گفت: مبنای تمام کارها و فعالیتهایی که انجام می شود باید پیوستی با عنوان آرامش سازمانی و کرامت سازمانی در آن باشد و بحث رفاه و آسایش همکاران در نظر گرفته شود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: انتظار من از روابط عمومی ، بخشی رسانه و انعکاس اطلاعات و اخبار سازمان است و بخش اعظم آن فعالیتهای فرهنگی دیگر مانند برگزاری مسابقات و رفاه همکاران با هدف انس و وفاق در سازمان است و همکاران با این خط مشی به جلو می روند که ارتقاء سطح معیشتی و رفاه همکاران سیری ناپذیر است و پیوسته باید برایش برنامه ریزی انجام شود.
ثقتی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران در معاونت توسعه و منابع گفت :نگاه به سطح معیشتی همکاران در این معاونت ویژه است و انتظار می رود‌ که نگاه به همکار بیش از پیش نگاهی دلسوز ، جهادی ، پرتلاش و تحولی باشد و نیازمند هستیم که تحولی نوین در سازمان ایجاد شود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان با توجه به اینکه در رویکرد مسائل حوزه فرهنگی نیاز به اصلاح برخی از شیوه های سیستمی داریم گفت: بنابراین باید رویکردی داشته باشیم که استان گیلان از بن بست فرهنگی خارج شده و گیلان محل برگزاری رویدادهای ملی و منطقه ای شود.
ثقتی با بیان اینکه ظرفیت ، پیشینه و تاریخ گیلان نظیر اولین جشنواره فیلم امید ،و همچنین اولین استانی بوده ایم که همزمانی فیلم فجر را با 6 استان دیگر کشور داشته ایم گفت: برنامه های مختلف که در سالهای قبل بوده ولی متاسفانه در سالهای اخیر این قبیل فعالیتها کم رنگ شده و یا از بین رفته ، بنابراین باید به آن نقطه با قوت بیشتر برگردیم.
ثقتی افزود :رویکرد ما در گفتمان فرهنگی دولت یکی از بالنده ترین گفتمان ها را به خودش در حوزه فرهنگ و هنر اختصاص داده و قطعا مبتنی بر این گفتمان راه خواهیم رفت و گفتمان این دولت تقویت جبهه انقلاب است. 
این مسئول فرهنگی ادامه داد:جبهه انقلاب درختی است که تمام افکار و اندیشه ها می توانند زیر سایه این درخت با آرامش زندگی کنند و گفتمان انقلاب می تواند همه را در بر بگیرد . 
وی در پایان گفت: این ابتکار و هوشمندی ما است که هنر را در راستای ترویج افکار و اندیشه های انقلابی و اسلامی سوق دهیم.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید