تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اسماعیلی در نخستین جلسه ستاد جمعیت وزارت فرهنگ تاکید کرد: حمایت وزارت فرهنگ از تولیدات فرهنگی هنری در حوزه خانواده

اسماعیلی در نخستین جلسه ستاد جمعیت وزارت فرهنگ تاکید کرد: حمایت وزارت فرهنگ از تولیدات فرهنگی هنری در حوزه خانواده

Shokohi
Alireza
24 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
وزیر فرهنگ در نخستین جلسه ستاد جمعیت این وزارتخانه گفت: حمایت جدی از تولیدات حوزه جمعیت و خانواده، رویکرد مهم و اصلی حوزه های مختلف فرهنگی و هنری وزارتخانه است.                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه که ظهر امروز دوشنبه ۲۳ خرداد با حضور معاونان این وزارتخانه برگزار شد، با تاکید بر این مطلب تصریح کرد: این ستاد در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت تشکیل شده است و امیدواریم با همت کارگروه جمعیت و خانواده وزارت فرهنگ،‌ گام های مثبتی در این حوزه مهم برداشته شود.
وی در ادامه تاکید کرد: حمایت جدی از تولیدات حوزه جمعیت و خانواده، رویکرد مهم و اصلی حوزه های مختلف فرهنگی و هنری وزارتخانه است و در همین زمینه بخش های مختلف، برنامه ها و پیشنهادهای خود را به کارگروه جمعیت و خانواده ارائه خواهند داد.
گفتنی است، در نخستین جلسه ستاد جمعیت وزارت فرهنگ، احکام و تکالیف این وزارتخانه در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید