تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کتاب «بازگشت به نقطه رهایی » خاطرات شفاهی علی نجد باقری از سوی حوزه هنری گیلان

کتاب «بازگشت به نقطه رهایی » خاطرات شفاهی علی نجد باقری از سوی حوزه هنری گیلان

Shokohi
Alireza
18 فروردین 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کتاب «بازگشت به نقطه رهایی » خاطرات شفاهی علی نجد باقری از سوی حوزه هنری گیلان

همزمان با هفته هنر انقلاب از کتاب « بازگشت به نقطه رهایی» خاطرات شفاهی علی نجد باقری توسط حوزه هنری گیلان رونمایی می شود.
به گزارش هنر گیلان، محمد پرحلم معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان گفت : حوزه هنری گیلان همزمان با سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی مراسم رونمایی از کتاب «بازگشت به نقطه رهایی» خاطرات شفاهی علی نجد باقری را برگزار می کند.
وی گفت:کتاب« بازگشت به نقطه رهایی» خاطرات پاسدار و رزمنده دوران دفاع مقدس آقای علی نجد باقری است که در460صفحه همراه با عکس و نمایه با گفت وگو و تدوین میرعمادالدین فیاضی توسط واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان منتشر شده است.
پرحلم ادامه داد: روز شهادت سید مرتضی آوینی  روایت نگار فتح از سوی شورای انقلاب فرهنگی به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است که به همین مناسبت در روز یک شنبه مورخ 22 فروردین ماه مراسم رونمایی از این کتاب برگزار می گردد.
شایان ذکر است پیش از این کتاب های «وطن سپرده به عشق»،«روزهای بی تقویم» و «سنگر و بیگانه» که به خاطرات آزادگان شهرستان انزلی اختصاص دارد به نویسندگی میرعمادالدین فیاضی منتشرشده بود.
لازم به ذکر است آیین رونمایی از کتاب «بازگشت به نقطه رهایی » در روز یک شنبه مورخ 22/1/95 ساعت 18 در سالن پژوهشکده گیلانشناسی دانشگاه گیلان واقع در رشت – میدان انتظام- سلیمانداراب – جنب آرامگاه میرزاکوچک جنگلی با حضور علاقه مندان برگزار می گردد و ورود برای علاقه مندان آزاد می باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید