تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی: رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور است

وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی: رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور است

Shokohi
Alireza
26 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به استان اصفهان سفر کرده است، در دیدار با پدر شهید شعبان پور  و هنرمند خود آموخته شهرضایی با انتشار فیلمی از دیدار خود در حاشیه شهرستان شهرضا با وی در  صفحه اجتماعی "توییتر" خود نوشت: رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نوشته محمدمهدی اسماعیلی آمده است: "امروز در سفر به شهرضا برای زیارت پدر شهید آقای حسینعلی شعبان پور به مزرعه این عزیز رفتم. پیرمرد ۸۶ ساله کشاورز که از آواز زیبایش لذت بردیم. رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است."
گفتنی است، بازدید از شهرک صنعتی رازی، بازدید از شرکت ترام چاپ، برپایی میز خدمت، حضور در جمع نخبگان و خانواده شهدا و  زیارت گلزار شهدا و‌ مزار شهید همت از برنامه های وزیر فرهنگ در شهرستان شهرضا است.
همچنین وزیر فرهنگ در دولت مردمی در بخش دوم سفر استانی خود به استان اصفهان به شهرستان دهاقان سفر می کند و ضمن بازدید از شهرک صنعتی دهاقان و محل احداث و ساخت تجهیزات و سازه های گلخانه ای و  دیدار چهره به چهره با نخبگان در گلزار شهدای این شهرستان نیز حضور می یابد.
                                

                                                                             

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید