تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کنسرت موسیقی محلی گروه «گیله لو» در رودسر برگزار می شود

کنسرت موسیقی محلی گروه «گیله لو» در رودسر برگزار می شود

Shokohi
Alireza
21 فروردین 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کنسرت موسیقی محلی گروه «گیله لو» در رودسر برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری کنسرت موسیقی محلی «گیله لو» در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی این شهرستان خبر داد.
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر اظهار کرد: کنسرت موسیقی محلی گروه گیله لو به سرپرستی حمیدرضا خوشکار و خوانندگی لقمان حسین زاده از خوانندگان محلی شرق گیلان به همت آموزشگاه موسیقی سماع و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، در رودسر برگزار می شود.

به گفته وی؛ لقمان حسین زاده خواننده محبوب و خوش صدای شرق گیلان، متولد روستای اشکور از توابع رحیم آباد بوده که از سال ١٣٨٦ شاگرد استاد برتر موسیقی فولکلور گیلان "زنده یاد فریدون پوررضا" بوده و علاقه زیادی به موسیقی محلی داشته و در واقع موسیقی با جان و روحش آمیخته شده است.

این مسوول افزود: با تأکیدات استاد پوررضا به موسیقی محلی، اولین آهنگش را با همکاری فرزندش "فرهاد پوررضا" ترانه "آی اشکور" را اجرا و مخاطبان زیادی را به خود جلب نمود و بارها اجرای زنده ای در شبکه های تلویزیونی "باران" و "شما" انجام داد که از آن جمله می توان به قطعه های آی اشکور - مدارا - رعنا با اشعار و سبک جدید - آخ جان زن مار - کونوس کله - گیله مرد و مارجان را اشاره نمود.

فلاح رنجبر اذعان داشت: در این کنسرت، حمیدرضا خوشکار (سنتور) - مجتبی پناهی (تار) - امیر احمدپور و میثم حسین پور (کمانچه) - سعید پورمحمد (بم تار) - عرفان ابراهیمی (دف و دایره) - بابک شالکونژاد (تنبک) - اکرم فغان زاده و سارا توفیقی (همخوان)؛ خواننده گروه، لقمان حسین زاده را در اجرای قطعات موسیقی محلی همراهی خواهند کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تصریح کرد: کنسرت موسیقی  محلی گروه گیله لو، ساعت ١٩:٣٠ روز پنجشنبه ٢٦ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی این شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان جهت تهیه بلیط این کنسرت می توانند به فروشگاه موسیقی ملودی (لاهیجان - انتهای خیابان شیشه گران)، آموزشگاه موسیقی سماع لنگرود و فروشگاه موسیقی چکاوک (رودسر - کوچه کفش ملی) مراجعه و یا از طریق سایت www.haftsaz.com نسبت به تهیه الکترونیکی بلیط اقدام نمایند.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید