تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » همزمان با اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره‌جنوبی مطرح شد تشریح نقاط عطف روند رو به رشد گردشگری ایران در ایام پساکرونا

همزمان با اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره‌جنوبی مطرح شد تشریح نقاط عطف روند رو به رشد گردشگری ایران در ایام پساکرونا

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی در اجلاس جهانی گردشگری  ۲۰۲۲ کره‌جنوبی، گزارشی جامع از اقدامات و عملکرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری و اکوتوریسم را تشریح کرد.             
به گزارش  هنر گیلان   از معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، علی‌اصغر شالبافیان با حضور در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ با ارائه گزارشی کامل از اقدامات، برنامه‌ها و رویکرد جمهوری اسلامی ایران در ایام کرونا و پسا کرونا، از انجام واکسیناسیون سراسری، رسیدن نرخ مرگ و میر بیماران کرونایی به کمترین میزان و نیز مدیریت و حمایت از فعالان گردشگری را بخشی از اقدامات اجرایی در راستای بقای گردشگری در دوران اوج کرونا عنوان کرد. 
   وی همچنین رونق گردشگری داخلی و تعداد قابل توجه سفر هموطنان در ایام نوروز، افزایش آمار گردشگران ورودی در پی صدور مجدد روادید، تسهیل شرایط مورد نیاز و نیز میزبانی از گردشگران کشورهای همسایه را نقطه عطف روند رو به رشد گردشگری کشور در ایام پساکرونا برشمرد.  
   همچنین با توجه به اینکه یکی از رویکردهای اصلی اجلاس جهانی مذکور پرداختن به موضوع اکوتوریسم و طبیعت‌گردی بوده است؛ معاون گردشگری نیز گزارش کاملی از اقدامات کمیته ملی طبیعت‌گردی، رویکرد ایران در بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی در مسیر توسعه گردشگری و نیز دستاوردهای حاصل در راه‌اندازی اکولاژها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح کشور را مطرح کرد.
   به گزارش ایرنا، اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ با حضور وزرا و مسئولان گردشگری ۱۲ کشور اروپایی و آسیایی به مدت ۲ روز از ۳ تا ۴ تیرماه جاری در شهرهای سئول و اولسان کره‌جنوبی برگزار شد. 
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

نظرات ( 1 )

User Avatar
  • Jacqueline
  • در تاریخ : 6 تیر 1401 19:22
1
Hi, for all time i used to check website posts here early in the daylight, since i love to
find out more and more.

Feel free to visit my homepage; [url=http://nutshellurl.com/lundgaardmcbride3878]z[/url]
  • 0

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید