تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برای نخسیتن بار عرضه می‌شود؛ بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» به کودکان و نوجوانان

برای نخسیتن بار عرضه می‌شود؛ بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» به کودکان و نوجوانان

Shokohi
Alireza
24 فروردین 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برای نخسیتن بار عرضه می‌شود؛ بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» به کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از راه اندازی سایت مرکز فرهنگی هنری در صومعه سرا با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری خبر داد
به گزارش هنر گیلان، علی پورحسن در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان،از افتتاح نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری گیلان با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری خبر داد و گفت:این مرکز به منظور ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه ( کم بینا، نابینا و کم‌توان جسمی حرکتی) و با هدف عدالت‌محوری و بهره‌مندی تمامی کودکان ایرانی در رشت راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:همچنین علیرضا حاجیان زاده فردا سومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون گیلان را به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تربیت نسلی خلاق و نوآور افتتاح خواهد کرد.

پورحسن، یکی دیگر از برنامه‌های دکتر علیرضا حاجیان‌زاده به گیلان را  راه اندازی سایت مرکز فرهنگی هنری سیاهکل عنوان کرد و گفت:هدف از راه اندازی این مرکز آموزش رایانه به کودکان و نوجونان،انجام سرگرمی‌های رایانه‌ای مناسب است.

وی همچنین از راه اندازی سایت مرکز فرهنگی هنری در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این مرکز به منظور آموزش، پژوهش و سرگرمی، برای نخستین بار بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» را به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تصریح کرد:دیدار عمومی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان کشور با ترسیم اهداف و چشم انداز برنامه‌های سال 95 از دیگر برنامه‌های مدیرعامل کانون پرورش فکری است
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید