تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آغاز یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با ادای احترام به شهدا

آغاز یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با ادای احترام به شهدا

Shokohi
Alireza
01 مرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با همراهی گروه های نمایشی ، مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدا وادای احترام به آنان آغاز شد.                
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان؛ یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان صبح روز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ با حضور کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی ،مجید رحمانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،رضا زنده دل شهردار ، نگارنادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ، رییس و اعضای شورای شهر ، داروان و گروههای نمایشی در گلزار شهدا و ادای احترام به روح پاک آنان و تقدیم این جشنواره به شهیدان دلال خوش و توسلی شهدای عرصه نمایش آغاز شد.
پس از آن جمع حاضر با عزیمت به عمارت باغ ملی و تماشای نمایش" لیگ جهانی" به کارگردانی بهنام کاوه کار منتخبی از شهر ابادان ، جشنواره به صورت رسمی شروع شد.
یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با هدف ترویج حقوق شهروندی، فرهنگ ایثار و شهادت و موضوعات اجتماعی و اهدافی از این دست کار خود را آغاز میکند که نسبت به سال گذشته بخش‌های تازه‌ای از جمله کارگاه های آموزشی و اجرای گروه های نمایش در چند شهرستان دیگر به قسمت‌های اصلی آن اضافه شده است .
در هر روز از برگزاری یازدهمین جشنواره  تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ۲۰ نمایش در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و اختتامیه این جشنواره شامگاه یکشنبه ۲ مرداد در جزیره لاهیجان برگزار خواهد شد.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید