تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مسئول بسیج هنرمندان گیلان خبر داد اجرای تئاتر خیابانی «توأم‌‌بیا» در رشت

مسئول بسیج هنرمندان گیلان خبر داد اجرای تئاتر خیابانی «توأم‌‌بیا» در رشت

Shokohi
Alireza
11 اردیبهشت 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مسئول بسیج هنرمندان گیلان خبر داد اجرای تئاتر خیابانی «توأم‌‌بیا» در رشت

مسئول بسیج هنرمندان گیلان از اجرای تئاتر خیابانی «توأم‌‌بیا» با محوریت سردار شهید قلی‌پور در راستای کنگره ملی 8 هزار شهید این استان از 12 اردیبهشت ماه جاری در رشت خبر داد.
به گزارش هنر گیلان،کیومرث دولتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌ریزی بسیج هنرمندان در راستای برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان اظهار کرد: به منظور نکوداشت کنگره ملی هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان تئاتر خیابانی در رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین اجرای تئاتر خیابانی عصر روز 12 اردیبهشت ماه جاری در رشت اجرا می‌شود، تصریح کرد: تئاتر خیابانی «تو‌أم‌بیا» با موضوع سردار شهید قلی‌پور در خیابان علم‌الهدی رشت می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان دومین اجرای تئاتر خیابانی را با عنوان «عطر ریحون» عنوان کرد و گفت: این تئاتر با موضوع «شهدای مدافع حرم» فردا در خیابان امام خمینی (ره) رشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو نمایش خیابانی مذکور روز دوشنبه نیز اجرا می‌شود، افزود: تئاتر «توأم‌بیا» در روز دوشنبه در مکان خیابان امام (ره) رأس ساعت 19 و تئاتر «عطر ریحون» ساعت 18 همین روز در خیابان علم‌الهدی رشت اجرا می‌شود.

دولتی اجرای دو تئاتر خیابانی مذکور را با همت بسیج هنرمندان رشت بیان کرد و یادآور شد: مدیریت برگزاری تئاتر به‌عهده «جلوه» است.

وی با اشاره به نقش هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: زبان هنر گویاترین زبان برای به نمایش گذاشتن ایثار و فداکاری است.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان یادآور شد: امیدواریم هنرمندان بسیجی متعهدانه و با قدرت بیشتر در عرصه هنر وارد شوند.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید