تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کارگاه سه روزه آموزش بازیگری در سیاهکل برگزار می شود

کارگاه سه روزه آموزش بازیگری در سیاهکل برگزار می شود

oliaee
oliaee
12 اردیبهشت 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کارگاه سه روزه آموزش بازیگری در سیاهکل برگزار می شود

کارگاه سه روزه آموزش بازیگری با شعار «آنچه باید بازیگر پیرامون رهایی و تنش زدایی بدنش بداند»؛ ماه جاری در سیاهکل برگزار می شود.
 
 
به گزارش هنر گیلان،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گروه تئاتر و موسیقی «دیلمون» با همکاری دفتر فعالیت های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل، کارگاه آموزشی بازیگری برگزار می کند.

این کارگاه سه روزه با شعار «آنچه باید بازیگر پیرامون رهایی و تنش زدایی بدنش بداند» با حضور «دومان ریاضی» دانشجوی دکترای تاریخ هنر و تاریخ نمایش از دانشگاه فلورانس ایتالیا در دو مرحله «جنگل» و «دریا»؛ روزهای ١٩ الی ٢١ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

مرحله «جنگل» در منطقه زیبا و توریستی باغ شمشاد سیاهکل دامنه کوه و مرحله «دریا» در یکی از سواحل زیبای توریستی دریای کاسپین و یک روز نیز تئوری «کمدیا دلارته» در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری مهیار دیلمی سیاهکل برگزار می شود.

در شرایط پذیرش این دوره آمده است: هنرمندانی که دوره مقدماتی بازیگری را پشت سر گذاشته باشند و افراد معرفی شده توسط گروه های تئاتر  استان (حداکثر دو نفر از هر گروه) در اولویت می باشند.

هزینه ثبت نام برای هر نفر ٧٠٠ هزار ریال است که به صورت نقدی با مراجعه به دفتر فعالیت های نمایشی شهرستان سیاهکل و یا واریز به شماره حساب ٨٢٦٩٥٥٥١١ به نام گروه تئاتر دیلمون نزد بانک تجارت قابل پرداخت است.

حداکثر ظرفیت پذیرش این کارگاه آموزشی، بین ٣٠ الی ٤٠ نفر است و به کلیه شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت اعطا می شود.

علاقمندان جهت هماهنگی، رزرو و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ٠٩١١٦٥٧٩٦٥٠ تماس حاصل نمایند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید