تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل منصوب شد

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل منصوب شد

Shokohi
Alireza
16 شهریور 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
« کاظم فلاحی » با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل منصوب شد .                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در مراسمی با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل که صبح امروز چهارشنبه 16 شهریور ماه 1401 کاظم فلاحی به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای منصوب و معرفی شد . 

ثقتی در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی ، جایگاه این معاونت در اداره کل را دارای اهمیت خواند و گفت : استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی غنی می تواند علاوه بر تسهیل امور ، منجر به تعالی فرهنگی گیلان مطابق با سند تحول اداره کل ، برنامه های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز گفتمان دولت جهادی و انقلابی سیزدهم شود . 

وی تحول گرایی را انتظار خود از معاونت امور فرهنگی و رسانه ای عنوان و تصریح کرد با توجه به اهمیت فعالیتهای رسانه ای و کارکردهای رسانه ها در دنیای امروز ، انتظار دارم در این بخش شاهد تحول و حرکت رو به جلو باشیم و ساماندهی مناسبی صورت گیرد . 

ثقتی خدمت به اهالی فرهنگ و تکریم آنان را رویکرد مدیریتی خود بیان و اضافه کرد : باید با تعامل ، هم افزایی و همگرایی زمینه ساز تعالی فرهنگ و هنر استان و بازگشت مرجعیت این امور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باشیم . 

در پایان این جلسه حکم انتصاب کاظم فلاحی که با حفظ سمت دبیر شورای پژوهشی به عنوان " سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای " اداره کل به وی اعطا شد . 

کاظم فلاحی متولد 1345 ، دارای مدرک دکترای مدیریت اقتصاد فرهنگی و مدرس و پژوهشگر از کارمندان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با 25 سال سابقه خدمت است که مسئولیت های مختلفی از قبیل معاون امور هنری و سینمایی ، معاون فرهنگی اداره کل ، دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان ، ، رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا را بر عهده داشت . 

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید