تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در ادامه دیدارهای منظم با خانواده شهدا ؛ دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با مادر شهید مسیبی در رشت

در ادامه دیدارهای منظم با خانواده شهدا ؛ دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با مادر شهید مسیبی در رشت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در ادامه دیدارهای منظم با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر ، در فضایی صمیمی با مادر بسیجی شهید احمد مسیبی در رشت دیدار کرد .            

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ رضا ثقتی امشب دوشنبه 11 مهر 1401 با همراهی مشاور امور ایثارگران این اداره کل ، با مادر بسیجی شهید احمد مسیبی دیدار کرد . 

وی با ابراز خرسندی از این دیدار ، مادران و پدران شهدا را ستارگانی تابناک توصیف کرد که نور آنان ، تلالؤ درخشش راه نورانی و پُر رهرو شهیدان والامقام است . 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه عکس شهید مسیبی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در نمایشگاه‌های عکس شهدا همواره به تصویر کشیده می شود ، افزود : به مراتب ، شاهد بوده ام که عکس های این شهید ، برای اقشار مختلف مردم و گروه های متعدد اجتماعی ، جاذبه های بسیاری داشته که این امر به یقین ، متأثر از روح متعالی شهید مسیبی است .

ثقتی با طلب دعای خیر مادران و پدران شهدا برای مسئولان در جهت استمرار خدمت رسانی بی وقفه و شبانه روزی به مردم ، دوران مسئولیت را فرصتی برای ادای دین به شهیدان و حرکت در مسیری ذکر کرد که آنان برای اعتلای اسلام عزیز و میهن اسلامی‌مان ترسیم کرده اند . 

بسیجی شهید احمد مسیبی در سن هفده سالگی ، در سال 1365 در منطقه مریوان به شهادت رسید . 

 

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید