تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مراسم عصر شعر آفتاب در صومعه سرا برگزار شد

مراسم عصر شعر آفتاب در صومعه سرا برگزار شد

oliaee
oliaee
23 اردیبهشت 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مراسم عصر شعر آفتاب در صومعه سرا برگزار شد

مراسم «عصر شعر آفتاب» به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور شاعران مطرح استانی در صومعه سرا برگزار شد.
 
به گزارش هنر گیلان، گیلان، سید محمود رزمگیر با اعلام این خبر افزود: این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا و با همکاری شهرداری و شورای شهر بخش گوراب زرمیخ و انجمن شعر و ادب شهرستان صومعه سرا، عصر سه شنبه ٢١ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری  سردارجنگل گوراب زرمیخ برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا ادامه داد: در این مراسم که با استقبال پرشور مردم منطقه و شهرستان همراه بود، تعدادی از مسئولین محلی و شهرستانی حضور داشتند.

به گفته وی؛ در این برنامه ضمن شعرخوانی با موضوع پاسدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، مدافعان حرم و جانبازان و خانواده های شهدا؛ نماینده منتخب مردم شهرستان صومعه سرا در دور دهم مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی و شعرخوانی پرداخت و یاد و خاطره ی همه ی زحمتکشان عرصه دفاع مقدس و غیرتمندان ایران اسلامی را گرامی داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه هنرمندان خصوصا شاعران در همه ی عرصه ها یاوران اصلی اهداف بلند انقلاب اسلامی بوده اند، نقش هنر را در بیان و ماندگاری شور و شعور حسینی واقعیتی انکار ناپذیر دانست.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید