تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تقدیر از دو فیلم‌ساز گیلانی در انجمن سینمای جوان کشور

تقدیر از دو فیلم‌ساز گیلانی در انجمن سینمای جوان کشور

Shokohi
Alireza
28 اردیبهشت 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 تقدیر از دو فیلم‌ساز گیلانی در انجمن سینمای جوان کشور

در جریان برگزاری جشن سینمای جوان به مناسبت روز ملی جوان از هفت فیلم‌ساز پر افتخار سینمای جوان کشور تقدیر شد که دو تن از این هنرمندان، گیلانی هستند.
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روز دوشنبه ٢٧ اردیبهشت در جریان برگزاری جشن سینمای جوان از هفت فیلم‌سازی که پرافتخارترین حضور ملی و بین‌المللی را با آثار خود کسب کرده‌اند تقدیر شد.

در جریان این مراسم که با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، جمع کثیری از مدیران سینمایی و چهره‌های برجسته سینمایی ایران و همچنین فیلم‌سازان فیلم کوتاه در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد به رسم یادبود از این فیلم‌سازان تقدیر شد.

شهریار پورسیدیان کارگردان فیلم کوتاه «رویای سرخ» و مسعود حاتمی کارگردان فیلم کوتاه «تنازع»، دو فیلمساز جوان و فعال گیلانی هستند که در پی کسب افتخارات ملی و بین‌المللی متعدد در سال ٩٤ در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این مراسم با خطاب سال ٩٥ با عنوان «سال ٩٥، سال سینمای جوان»، خبر از توجه و حمایت ویژه ریاست سازمان سینمایی در سال جاری به حوزه فیلم کوتاه داده است.

جشن سینمای جوان روز دو شنبه ٢٧ اردیبهشت ٩٥ به مناسبت فرا رسیدن روز ملی جوان در محل سالن سوره حوزه هنری و در جریان دیدار رو در روی فیلم‌سازان فیلم کوتاه با حجت الله ایوبی طی مراسمی گرامی داشته شد.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید