تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آخرین وضعیت ۳ جشنواره‌ فجر در شورای هنر بررسی شد

آخرین وضعیت ۳ جشنواره‌ فجر در شورای هنر بررسی شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
آخرین وضعیت جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر و ادامه بررسی آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم در هفتاد و پنجمین جلسه شورای هنر بررسی شد.            

به گزارش  هنر گیلان  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتاد و پنجمین جلسه شورای هنر کشور به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دستور جلسه ارائه آخرین وضعیت جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر و ادامه بررسی آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم در محل وزارتخانه برگزار شد.
   در ابتدای این جلسه، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برپایی جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر به اهتمام مسئولان، عوامل و اعضای شورای سیاستگذاری این رویدادهای ملی به برپایی هرچه باشکوه‌تر آن تاکید کرد.
   همچنین در هفتاد و پنجمین جلسه شورای هنر که به دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد، ادامه بررسی «آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم» دستور بعدی جلسه بود که مباحث مربوط به آن مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت. اعضا نیز در ادامه به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مفاد آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم پرداختند.
   محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، اصغر باقرزاده معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا جعفری جلوه مشاور رئیس سازمان صدا و سیما، بهمن نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی زنان، محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر، محمدحسین ساعی و ابراهیم سوزنچی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدعلی رجبی دوانی هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی و حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی حاضرین در این جلسه بودند.
   جلسات شورای هنر کشور پس از سال‌ها وقفه، در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سر گرفته شده است و روز دوشنبه (۲۸ آذر) دهمین جلسه این شورا در دوره جدید و هفتاد و پنجمین جلسه آن در ادوار مختلف در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید