تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی خرید صنایع‌دستی با کارت‌ملی و دسته‌چک معتبر

اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی خرید صنایع‌دستی با کارت‌ملی و دسته‌چک معتبر

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:‌ مردم می توانند در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از تسهیلات خرید صنایع‌دستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.            
به گزارش  هنر گیلان  مریم جلالی گفت: همه افرادی که به نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران مراجعه می‌کنند می‌توانند در محل نمایشگاه از این تسهیلات که از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، استفاده کنند.
   معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در مجموع ۳۰ میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص یافته و علاقه‌مندان خرید محصولات صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران می‌توانند با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.
   
بیشتر بخوانید
    نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از فردا آغاز می‌شود
   معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: نرخ تسهیلات ۸ تا ۱۲ درصد است وعلاوه بر امکان خرید از غرفه‌های نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، این امکان وجود دارد که متقاضیان از فروشگاه‌های سطح شهر که دارای دستگاه پذیرنده بانکی این صندوق هستند، خرید کنند.
   شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید