تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر توسط وزیر فرهنگ صورت گرفت؛ اهدای جایزه هنری گوهرشاد به علیرضا افتخاری

در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر توسط وزیر فرهنگ صورت گرفت؛ اهدای جایزه هنری گوهرشاد به علیرضا افتخاری

Shokohi
Alireza
06 اسفند 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
دبیرخانه جایزه هنری گوهرشاد که در اختتامیه سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به علیرضا افتخاری برای خلق اثر «تو مثل کوه محکم باش» اهدا شد، بیانیه‌ای را در همین زمینه منتشر کرد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، متن بیانیه جایزه هنری گوهرشاد به شرح زیر آمده است:

«جایزه هنری گوهرشاد به دنبال هویت بخشی به بانوان عفیفه ایرانی است. امروزه جایگاه اثربخش هنر بویژه موسیقی در ساخت فرهنگ و هویت جامعه بر کسی پوشیده نیست.
از این رو این جایزه در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به پاس تلاش ارزشمند در خلق موسیقی فاخر«تو مثل کوه محکم باش» که از پرداخت مناسبی در بازنمایی ارزش ها و باورهای زنان و مادران این سرزمین برخوردار است، به استاد علیرضا افتخاری اهدا شود.»

لازم به ذکر است، پیش از این جایزه هنری  گوهرشاد به لیلی عاج برای فیلم «سرهنگ ثریا» در جشنواره چهل و یکم فجر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

گفتنی است، آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه پنجشنبه(چهارم اسفند) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه موسیقی  در تالار وحدت برگزار شد.

                                

                                                                             

دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید